... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Tuesday, February 9, 2016

Islam VS yahudi & kini LWN dulu

Saya adalah pengamal diet atkins... http://www.hmetro.com.my/node/113808?m=1#sthash.QBD7aYlx.dpuf

Saya lak pengamal DIET Islam & Makan MASA lapar. Stop SEBELUM kenyang.

Serta bapak saya LEBIH hebat daripada khalifah Abu bakar. Nikahkan saya masa TASKA. Kalahkan CT aishah tadika.

+ bapa saya tak perlu sunat 2 rakaat minta Rezki macam saidina Ali. Cuma zikir terus $ masuk bank.

Rahsia? Bini 4. Monogami meme rugi. Dunia DAN akhirat. Lol & sob too... hmmm

No comments:

Post a Comment