... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Monday, January 10, 2011

PATUT DAKWA SPINNER SEBAB PUNCA KEJADIAN SUMBANG MAHRAM BERMAHARAJALELA... ANYWAY WA BARU BALIK DARI WANG PRACHAN.

Pengawal keselamatan rogol anak dipenjara 18 tahun,
Publish Post
10 sebatan


2011/01/11

KANGAR: Seorang pengawal keselamatan di kedai bebas cukai di Wang Kelian, dekat sini, hari ini dijatuhkan hukuman penjara 18 tahun dan 10 sebatan selepas mengaku salah atas pertuduhan merogol anak kandungnya sendiri, yang ketika itu baru berusia 12 tahun.

Keputusan itu dijatuhkan Hakim Mahkamah Sesyen, Wan Norzanuar Wan Ahmad, ke atas tertuduh berdasarkan peruntukan undang-undang mengikut Seskyen 376 Kanun Keseksaan, di mana jika sabit kesalahan boleh dipenjara 20 tahun dan boleh juga dikenakan sebat.
"Kesalahan yang kamu lakukan ini amat serius dan perbuatan kamu juga kejam serta terkutuk. Ia bukan saja salah dari segi agama, tetapi turut menyalahi undang-undang.
"Sebagai bapa kamu patut melindungi anak kamu, tetapi kamu sudah rosakkannya dan apa (kerosakan) yang sudah kamu buat itu, tidak boleh lagi dikembalikan kepada anak kamu. Jadi saya jatuhkan hukuman 18 tahun penjara dan 10 sebatan," katanya.
Komen Anda
Nama :
Emel :
Komen :
Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

No comments:

Post a Comment