... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Thursday, January 6, 2011

ULAT TIKET JADI ULAR NIKAH JELAH...

2 comments:

  1. JADI AGEN BISNES PART TIME JE LAH...

    Inspektor rasuah kena 30 bulan

    E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

    SHAH ALAM: Seorang Inspektor polis dijatuhi hukuman penjara 30 bulan dan didenda RM15,000 oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam, selepas didapati bersalah memperoleh suapan RM3,000 daripada seorang lelaki Bangladesh, di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam, di Seksyen 11, di sini, lapan tahun lalu.

    Hakim Mat Ghani Abdullah membuat keputusan itu terhadap Jamil Osman, 40, selepas berpuas hati pihak pembelaan gagal membuktikan kes itu melampaui keraguan munasabah. Mahkamah juga memerintahkan bapa tiga anak itu dipenjara 15 bulan sekiranya gagal membayar denda.


    Mengikut pertuduhan, Jamil didakwa memperoleh sogokan itu daripada Kamaruzzaman a/l Nur Mohammed Howlader di tempatnya bertugas di Jabatan Siasatan Jenayah IPD Shah Alam, jam 5.32 petang, pada 2 September lalu. Wang itu bagi mengelak warga asing itu ditahan polis kerana disyaki terbabit dengan kegiatan membuat permit kerja palsu.

    Bagi pertuduhan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah Malaysia 1997 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 16 akta sama, Ia memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan denda tidak kurang lima kali ganda nilai suapan atau RM10,000, atau mana-mana yang lebih tinggi.


    Terdahulu, ketika rayuan terhadap hukuman, peguam bela mewakili Jamil, Datuk Dr Radzuan memohon hukuman seringan-ringannya kerana anak guamnya kini digantung kerja sementara menantikan keputusan kes itu semalam.


    “Sejak ditahan, tertuduh bekerja sebagai pengutip bahan kitar semula dan memperoleh pendapatan RM1,500 sebulan,” katanya.

    Beliau berkata, lelaki itu juga menjadi sumber pendapatan keluarga kerana isterinya tidak bekerja dan perlu menyara kehidupan tiga anaknya yang berusia 18, 13 dan 10 tahun.

    ReplyDelete
  2. Bapa 4 anak dijel 18 bulan menyamar polis

    E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

    SHAH ALAM: Bapa empat anak dipenjara 18 bulan oleh Mahkamah Majistret, semalam, selepas mengaku salah atas tiga pertuduhan menyamar sebagai anggota polis, menggunakan pistol mainan dan memeras ugut pekerja asing, di sebuah rumah kongsi dekat tapak pembinaan, di sini, November tahun lalu.

    Majistret Nor Kamilah Aziz menjatuhkan hukuman itu terhadap Farid Osman, 38, dari Pantai Dalam, dekat sini, dan memerintahkan ia berjalan mulai semalam. Mengikut pertuduhan, lelaki itu didakwa memeras ugut dengan mendatangkan ketakutan terhadap lelaki warga Indonesia, Asnawi dan meminta RM50, di Lot 14096, Mukim Damansara, Seksyen U1, di sini, kira-kira jam 6 petang, 3 November 2010.

    ReplyDelete