... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Tuesday, August 3, 2010

KAH KAH KAH... BUDAK JOHOR KEMARUK SEKS SEBAB MB DEPA CAM LANCAU TAK SEPERTI CM MELAKA?

Onar dalam bas
Oleh Mary Victoria Dass
maryvictoria@hmetro.com.my
2010/08/04
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

GELANG PATAH: ‘Bapa alim, anak setan.’ Begitulah perbezaan ketara antara dua beranak berikutan bapa dikenali sebagai ustaz yang menggunakan kebijaksanaan ilmu agama bagi membantu orang ramai, manakala anak lelakinya menyalahgunakan pengetahuannya bagi memuaskan nafsu serakah dengan mencabul anak dara orang.
Dalam kejadian kelmarin, seorang pelajar perempuan yang berasal dari Taman Nusantara di sini, mendakwa dipukau hingga tidak dapat melawan ketika dia dilarikan hingga ke Melaka selain menjadi mangsa cabul lelaki berusia 20-an itu.


Pelajar tingkatan lima berusia 17 tahun itu, berkata kejadian berlaku selepas dia bersetuju untuk dijadikan sebagai perantara dalam rawatan bagi membantu abang kandungnya menyelesaikan masalah rumah tangga yang dikendalikan lelaki terbabit di kediaman keluarganya pada jam 7 pagi kelmarin.


Katanya, terpengaruh dakwaan lelaki berkenaan kononnya mewakili bapanya seorang ustaz menjalankan rawatan itu, dia hanya mengikut arahan suspek yang menyuruhnya membaca ayat tertentu dengan niat mahu membantu menyembuhkan abang ketiganya.


“Ketika rawatan di ruang tamu, lelaki itu meminta kakak saya bersama bayinya masuk ke dalam bilik, manakala abang pula diminta berdiri di depan pintu jeriji.


“Lelaki berkenaan kemudian mempelawa saya mengikutnya ke Taman Ungku Tun Aminah dengan alasan ibunya sedang menunggu bagi membawa mereka ke sebuah lokasi lain bagi memudahkan rawatan itu dijalankan.


“Kami berdua menaiki teksi, manakala abang diminta menaiki motosikal,” katanya ketika dikunjungi Pengerusi Komuniti Kepolisan Nusajaya, Pandak Ahmad di kediamannya di sini, semalam.


Anak bongsu daripada tujuh beradik itu berkata, lelaki berkenaan meminta pemandu teksi berhenti di stesen bas di Taman Sri Putri sebelum membawanya menaiki bas ekspres yang menuju ke Melaka.


Menurutnya, ketika dalam perjalanan lelaki itu menyembur sejenis minyak wangi dan menyuruhnya untuk bertukar tempat duduk di bahagian belakang bas yang hanya mempunyai kurang daripada 10 penumpang.


“Dalam tempoh masa 10 minit melepasi Tol Skudai, lelaki itu membuka zip seluar jeans saya dan memasukkan jarinya dalam kemaluan saya.


“Perbuatan itu diulangi beberapa kali hingga bas berhenti di sebuah stesen bas di Melaka pada jam 2 petang,” katanya yang menambah lelaki itu juga mematikan telefon bimbitnya apabila menyedari ahli keluarga cuba menghubunginya.

Mangsa berkata, lelaki itu yang seolah-olah berang apabila cuba dihubungi melalui telefon bimbit sebelum memutuskan untuk balik ke Johor Bahru dan menghantarnya pulang.


“Peliknya, saya seperti mayat hidup apabila tidak mampu berbuat apa-apa ketika diperlakukan sedemikian. Saya langsung tidak mampu menjerit apabila lelaki itu mengulangi perbuatan sama dalam bas yang kami naik dari Melaka ke sini (Johor).


“Tiba di pondok bas di hadapan Plaza Skudai Parade, dia membawa saya turun bas dan menaiki teksi sebelum dia berhenti di Taman Ungku Tun Aminah dan meminta pemandu teksi itu menghantar saya ke rumah.


“Saya hanya sedar sepenuhnya kejadian di dalam bas itu apabila melihat ibu sebaik tiba di rumah,” katanya yang sebak dengan kejadian itu.

Bimbang keselamatan mangsa, abang keempatnya membuat laporan di Balai Polis Anjung Nusajaya, pada jam 1.47 tengah hari kelmarin, manakala laporan kedua dibuat di Balai Polis Gelang Patah pada jam 5.49 petang diikuti laporan mangsa di balai sama pada jam 5.53 petang kelmarin.


Sementara itu, Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah Nusajaya, Deputi Superintendan Yahya Hassan ketika dihubungi, mengesahkan pihaknya menerima laporan mengenai kejadian itu.

No comments:

Post a Comment