... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Sunday, June 5, 2011

sebab tuh perlu dicepatkan pernikahan...

Guna 5 minit boleh bawa tidur

Oleh Muhammad Saufi Hassan
saufi@hmetro.com.my
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

KUALA LUMPUR: Berselindung di sebalik perwatakan alim serta memasang pita ceramah agama di dalam kedainya untuk menarik perhatian orang ramai yang melalui kawasan itu adalah antara taktik digunakan peniaga ‘ubat pelik’ untuk mengaburi mata pihak berkuasa.

Tindakan peniaga asing itu bukan saja dapat terlepas daripada perhatian pihak berkuasa malah dapat melindungi kegiatan sebenarnya dengan menjual peralatan asas persekolahan dan beberapa barangan lain.

Menariknya, peniaga asing itu juga menyediakan sudut khas di dalam kedainya untuk mempamerkan pelbagai ubat pelik itu di rak kaca dan orang ramai yang mengunjungi kedai terbabit boleh membelinya tanpa sekatan.

Wartawan Harian Metro menyamar sebagai pelanggan dan memasuki kedai itu turut terkejut kerana peniaga terbabit bukan hanya menjual ubat pelik saja malah ubat ‘racun janin’ bagi tujuan pengguguran bayi turut dijual.


Tinjauan mendapati ubat seks itu dijual antara RM10 hingga RM70 bagi setiap satu peket manakala pil pengguguran kandungan atau racun janin dijual antara RM100 hingga RM160 sebiji.

No comments:

Post a Comment