... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Friday, March 18, 2011

awat tak p nikahkan jer? gara2 banyak sangat makan benda syubhat... tak belajar munakahat lagi!

Wanita diserah kepada majikan


MELAKA: Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim) sudah menyerahkan wanita warga Indonesia yang bersekedudukan dengan seorang lelaki bukan mahram di sebuah kediaman atas pokok kepada majikannya, semalam.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Agamanya, Rahimin Bani berkata, wanita berusia 22 tahun itu sudah diserahkan kepada wakil kilang terbabit supaya dia menetap di asrama kilang berkenaan di Tangga Batu, dekat sini.


Katanya, pihaknya perlu menghantar terus wanita terbabit kepada wakil syarikat bagi mengelak dia kembali tinggal bersama teman lelakinya yang berusia 31 tahun itu.

“Saya juga sudah menghubungi semula wakil syarikat terbabit petang ini (semalam) dan mereka mengesahkan wanita itu kini berada di asrama.


“Kita akan membuat pemantauan daripada semasa ke semasa bagi memastikan lelaki terbabit tidak lagi tinggal bersekedudukan dengan wanita berkenaan. “Malah, keluarga lelaki terbabit juga memberi jaminan serta ‘kawalan’ terhadap lelaki itu supaya dia tidak mengulangi perbuatannya,” katanya, di sini, semalam.

No comments:

Post a Comment