... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Friday, March 4, 2011

menakjubkan bila KAPIR pulak leh terima kehidupan berPOLIGAMI berbanding KONONNYA yang tak malu mengaku muslim padahal bangsat nak mampos ngalahkan...

Dua kekasih anggap Sheen amal poligami


2011/03/04

Brooke Mueller (kiri) dan   Charlie Sheen.
Brooke Mueller (kiri) dan Charlie Sheen.
Rahsia dalam selimut aktor rancangan komedi Amerika bocor

LONDON: Dua teman wanita aktor Amerika Syarikat yang bermasalah, Charlie Sheen, mendedahkan mengenai kehidupan baru mereka yang luar biasa.
Bintang filem dewasa, Bree Olson yang juga dikenali sebagai Rachel Oberlin dan bekas pengasuh, Natalie Kenly, kedua-duanya dilaporkan berpindah ke rumah mewah milik bintang siri Two And A Half Men di Los Angeles dalam satu keadaan yang disifatkan Sheen sebagai satu ‘cerita poligami’.
“Kami lakukan apa saja yang Charlie mahu kami lakukan,” lapor akhbar Daily Mail yang memetik Olson sebagai berkata kepada New York Post.

“Ini gaya hidup yang sentiasa saya mahukan dan saya berasa seronok dengannya,” kata wanita terbabit.

Ketiga mereka merujuk diri sebagai ‘the wedge’ iaitu takrif yang diambil daripada sukan bola sepak Amerika. Dalam NFL, frasa berkenaan digunakan untuk menerangkan dua atau lebih pemain berlaga bahu ke bahu.

“Semua ketiga kami dalam satu hubungan dan jika Charlie mahukan keluar daripada ‘the wedge” dan bertindak mengikut keinginan seksual sendiri, saya dan Natty tidak kisah,” kata bintang filem lucah berkenaan.
“Saya juga tidak melihat sebarang masalah dengan keinginan dan berkelakuan di luar keinginan seks jika pasangan anda tidak kisah mengenainya,” katanya.

Kenly pula mendapat pendidikan sebagai seorang guru tadika tetapi kini bekerja di bahagian perubatan marijuana menambah: “Katil kami terlalu besar untuk kami bertiga dan kami bergilir tidur di tengah. Rachel dan saya tidak pernah rasa cemburu dan apabila Charlie sibuk, saya ada seseorang untuk bersama.”

Mengulas perkara itu, Sheen memberitahu majalah People: “Semua lelaki sanggup membunuh untuk rasai keadaan itu. Kehendak semua pihak dipenuhi.”

Sementara itu, Sheen terpaksa menyerahkan hak penjagaan anaknya selepas bekas isterinya, Brooke Mueller mendapat satu arahan tidak mendekati mereka.

Seorang hakim mahkamah Los Angeles memberikan arahan sekatan itu kepada Mueller berdasarkan dakwaan baru-baru ini bahawa Sheen melakukan penderaan secara fizikal dan lisan terhadap Mueller. – Agensi

No comments:

Post a Comment