... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Saturday, April 2, 2011

nabi 50 + aishah 6 tahun... sedand nenek wa 11 tahun tara hal pun di era british dulu.

Badul nafi cabul pelajar


2011/04/03
KUALA LUMPUR: Pelawak terkenal, AR Badul, 62, nafi terbabit kes mencabul pelajar berusia 13 tahun, tetapi menyerahkan kepada polis untuk menjalankan siasatan berhubung dakwaan itu.

“Sukar untuk saya keluarkan sebarang komen atau kenyataan buat masa ini, namun apa yang dapat saya maklumkan apa yang didakwa oleh mangsa terhadap saya adalah dakwaan yang songsang,” katanya yang mengaku mengenali pelajar terbabit. Ketika dihubungi Berita Minggu semalam, Badul berkata, dia akan bertemu seorang pegawai Bahagian Serangan Jenayah Seksual dan Penderaan (D11), Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL), Selasa ini untuk membantu siasatan kes berkenaan. Laporan sebuah akhbar semalam menyebut pelawak popular berusia 60-an diburu polis selepas seorang pelajar perempuan membuat laporan mendakwa sering dicabul lelaki itu dan bagi menutup perbuatan kejinya, pelawak berkenaan menyogok sejumlah wang.

Badul yang selesai mengarahkan filem Hello turut mendakwa menerima panggilan daripada seseorang yang dipercayai menyamar sebagai polis memintanya hadir ke IPKKL, petang kelmarin.

“Semalam (kelmarin) ketika menjalani penggambaran di Pulau Indah, Klang, ada lelaki menghubungi dan mengarahkan saya dengan kasar serta memaki-hamun meminta saya ke IPKKL. Apabila saya ke IPKKL jam 4 pagi kelmarin, petugas di pintu masuk mendakwa tiada siapa mengarahkan saya hadir,” dakwanya.

Badul yakin orang yang menghubunginya mempunyai kaitan dengan mangsa dan menyamar sebagai polis.

No comments:

Post a Comment