... pun sah di mana2 jua bab cerai, rujuk, cina buta, memperbaharui akad & nikah semula...

untuk pakej, sila klik logo di bawah ini, tq.

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua

jom elak maksiat & bantu ekonomi muslim serta berdakwah terhadap kafirun di thailand jua
sedangkan kafirun pun bangga dapat "menikah"... play vid by klik the image.

Friday, February 25, 2011

lebih mulia jika jadi agen nikah siam + etcs...

Pegawai Imigresen didakwa minta rasuah RM25,840


2011/02/26

MOHAMAD Sani hadir  pada perbicaraan semalam.
MOHAMAD Sani hadir pada perbicaraan semalam.
SEREMBAN: Seorang pegawai Jabatan Imigresen didakwa di Mahkamah Sesyen, di sini semalam atas tuduhan meminta rasuah RM25,840 untuk tidak mengambil tindakan terhadap penumpang sebuah feri, tahun lalu.

Mohamad Sani Sham, 41, yang bertugas di Pejabat Imigresen Port Dickson didakwa bersama Mohd Yusof Bahari, 55, melakukan kesalahan itu di Pejabat Imigresen Port Dickson, kira-kira jam 3.30 petang 28 September 2010.
Dia dituduh dengan niat bersama meminta untuk dirinya wang tunai RM25,840 daripada seorang individu melalui Mohamad Shahriman Sharuddin sebagai dorongan supaya tidak mengambil tindakan terhadap penumpang yang menaiki Feri Rasa Rindu 2 di Port Dickson.
Mohamad Sani didakwa mengikut Seksyen 16(a)(B) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2009 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 24 akta sama dibaca bersama Seksyen 34 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara hingga 20 tahun dan denda tidak kurang lima kali ganda nilai suapan atau RM10,000 mengikut mana lebih tinggi.

Tertuduh diwakili peguam Ratfizi Zainal Abidin, manakala pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya SPRM, Fieza Fazlin Fandi. Hakim Elesabet Paya Wan memutuskan tertuduh diikat jamin RM10,000 dan menetapkan 1 Mac ini untuk sebutan semula kes.

No comments:

Post a Comment